We zien dat klanten in de beheerfase moeite hebben de gebruikers en eindgebruikers efficiënt met het systeem te laten werken. Beheerders van het eerste uur weten nog waarom onderdelen ingericht zijn, maar vertrekken of groeien door. Wij helpen het return on made investment juist in die fase toch te behalen. Voor ons gaat het niet alleen om het systeem. Worden nieuwe releases en nieuwe mogelijkheden gebruikt? Kunnen we helpen met gebruikersmanagement, technisch management en issue management? The Next Digitals laat je focussen op je kernactiviteit. Gezamenlijk zetten we the next step.
Wij geloven dat er altijd een Technology Value Gap (T.V.G.) zal bestaan tussen de mogelijkheden van een cloud systeem en het werkelijke huidige gebruik. Ook al lijken de business needs vervult, zolang niemand het je vertelt weet je niet wat er verder mogelijk is. Daarom:
‘Unlocking the potential of cloud ERP’.
Dit doen we door klanten te verzekeren met kennis en capaciteit, wat en wanneer nodig.
Als laatste zijn we één portaal, één contact, één groep met experts en één contract.
We zijn actief in projecten en met support, georganiseerd vanuit een modern DevOps model. We zullen daarmee volledige verantwoordelijkheid nemen voor de customer journey. Van de start van een project tot de (digitale) adoptie en (verdere) ontwikkeling van de applicatie. We geloven sterk in onze medewerkers (developers, consultants, specialisten) en professionals vanuit het netwerk. Zij zijn The Next Digitals.